תקנון אתר

תקנון שימוש באתר עודכן לאחרונה בתאריך 01.03.2022

זהו תקנון השימוש באתר האינטרנט של חברת אי ביקיני (E bikini) הפועל בכתובת www.ebikini.co.il(או בכל כתובת אחרת) (להלן – "האתר"), אשר מופעל ומנוהל ע"י אי ביקיני בע"מ, ח.פ.207105743 מרח' קצרין 5 ראשון לציון (להלן: "אי ביקיני"). השימוש באתר כפוף לתנאים ולמגבלות המפורטים במסמך זה, כפי נוסחם בעת השימוש (להלן: "התקנון"). 

כפי שתוכלי לראות, התקנון כולל כותרות לסעיפים – מטרתן הוא להפוך את התקנון לנגיש יותר, אולם אין לכותרות הנ"ל תוקף משפטי מחייב

 

  1. קודם כל לקרוא: לפני השימוש באתר, עלייך לקרוא תקנון זה בעיון ובקפידה, שכן התקנון הוא הסכם משפטי מחייב בינך לבין אי ביקיני, והוא יהיה הבסיס המשפטי לכל דיון משפטי או אחר בינך לבין אי ביקיני בקשר עם האתר ועם השימוש שלך בו. 
  2. שימוש פירושו הסכמה: השימוש באתר הוא הסכמה לתנאי תקנון זה ולשאר התנאים המופיעים או שיופיעו באתר בעת שימושך. אם אינך מסכימה לאילו מתנאי התקנון או לאילו מהתנאים הנוספים באתר, ככל שישנם, אנא הימנעי מלעשות כל שימוש באתר.
  3. כאן מוכרים בגדי ים (הלבשה תחתונה) ומוצרים נלווים: אי ביקיני מוכרת באתר את מוצרי בגדי הים ומוצרים נלווים של מותג E bikini (להלן – "המוצרים" או "מוצרי המותג"). במסגרת זו, אי ביקיני מספקת מידע אודות מוצרי המותג, ומאפשרת לרכוש מוצרים באמצעות האתר. זכות השימוש באתר ניתנת לשימוש פרטי ואישי בלבד, ולמטרות חוקיות בלבד.
  4. על המוצרים שבאתר: המוצרים המוצגים באתר מיועדים עבור צרכניות (כמשמעות המונח בחוק הגנת הצרכן), לשימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי. אין לרכוש מוצרים באתר במסגרת רכישה סיטונאית, ואין לרכוש מוצרים לצורך מכירה ו/או הפצה חוזרת, במישרין או בעקיפין.
  5. הכל בכפוף למלאי: אי ביקיני אינה יכולה להתחייב כי המוצרים המוצגים באתר יהיו זמינים באופן רציף ושוטף. אי ביקיני רשאית לשנות את רשימת המוצרים המוצגים באתר לפי שיקול דעתה – בין אם בדרך של הוספה ובין אם בדרך של גריעה באופן זמני או קבוע, עדכון המוצרים, החלפתם, הסרת מוצרים שאזלו מהמלאי, הוספה או הסרה של מידות ו/או צבעים וכיוצא באלה והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא משלוח הודעה כלשהי. מבלי לגרוע מהאמור, אי ביקיני רשאית לעדכן את מחירי המוצרים שבאתר, את דמי המשלוח הנגבים על ידה, את מועדי האספקה וכל נתון אחר, הכל בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת, ובלבד ששינוי כאמור לא יחול על הזמנה שהושלמה כבר ושהתשלום בגינה הועבר. 
  6. התמונות הן להמחשה: התמונות של המוצרים אשר מוצגות באתר מוצגות לשם המחשה בלבד. אומנם אי ביקיני עושה מאמצים בכדי שהתמונות ימחישו את המוצרים ככל הניתן, בשל העובדה שהמוצרים מוצגים על גבי מסך (מחשב או סלולרי), ייתכנו הבדלים בין המראה באתר והמראה בפועל. 
  7. אפשר לקנות רק מה שבמלאי: רכישת מוצרים דרך האתר היא בכפוף למלאי הקיים במחסני אי ביקיני. לא ניתן לרכוש מוצר שמסומן לידו כחסר במלאי. 
  8. כולל מע"מ, לא כולל משלוח: המחירים הנקובים באתר תקפים במועד הצגתם בלבד, והם כוללים כבר את המע"מ, אך הם אינם כוללים דמי משלוח (אשר יתווספו לכל הזמנה), אלא אם יצוין במפורש אחרת.
  9. מבצעים והטבות: אי ביקיני רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לצאת מעת לעת במבצעים או לתת הנחות על מוצרי המותג. אי ביקיני לבדה תחליט מה יהיו תנאיהם של מבצעים והנחות כאמור, לרבות מתי יתחילו ומתי יסתיימו (באופן מייד ממועד החלטתה ובלא מתן הודעה מוקדמת). ככלל לא יתאפשר כפל הנחות על הפרטים הנמכרים באתר.
  10. מסירת פרטים לצורך רכישה: לצורך רכישת מוצרים באתר, תצטרכי למסור באתר פרטי משתמשת. על פרטי המשתמשת אשר ימסרו על ידך באתר תחול מדיניות הפרטיות (כאן בהמשך).לאחר הרישום הראשוני לאתר ויצירת חשבון משתמשת באתר, ניתן יהיה לבצע רכישות חוזרות בצורה מהירה ללא מילוי פרטים ברכישות עתידיות (בין היתר). 
  11. הרשמה לאתר: כדי להירשם לאתר, תצטרכי למסור את פרטי המשתמשת שלך ולבחור שם משתמשת וסיסמה לכניסות עתידיות. עלייך לשמור על שם המשתמשת ועל סיסמת הכניסה שלך, שכן כל שימוש באתר שייעשה באמצעות שם המשתמשת והסיסמה שלך (לרבות כל מידע שיימסר וכל פעולה או עסקה שתתבצע תוך שימוש כאמור) ייחשב כשימוש שבוצע על ידך. בהרשמתך לאתר את פוטרת את אי ביקיני ומי מטעמה מכל חבות או אחריות לשימוש בלתי מורשה שיעשה בשם המשתמשת והסיסמה שלך (לרבות פגיעה בפרטיות, כל שימוש לרעה שייעשה בפרטי המשתמשת שלך וכל פגיעה אחרת שתיגרם לך או לרכושך בעקבות שימוש כאמור). 
  12. פרטים מלאים ומדויקים בבקשה: מילוי פרטי המשתמשת הוא תנאי מוקדם לביצוע רכישה באתר. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות, חשוב להקפיד על מסירת כל הפרטים באופן מלא ומדויק. אי ביקיני אינה בודקת את פרטי המשתמשת, ואינה אחראית על פרטים שגויים או חלקיים או לא מדויקים שהוזנו באתר על ידי המשתמשת – האחריות היא עלייך.

 

לתשומת הלב, מסירת פרטים כוזבים ביודעין עלולה לעלות כדי עבירה פלילית. נגד מגישי פרטים כוזבים עלולים להינקט צעדים משפטיים אזרחיים ופליליים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שיגרמו למפעילת האתר עקב שיבוש הפעלת האתר.

  1. רכישה באמצעות אשראי: לאחר מילוי פרטי המשתמשת (לרכישה חד פעמית) או יצירת חשבון המשתמשת ללקוחה רשום, ניתן יהיה לרכוש מוצרים באמצעות האתר. הרכישה באתר תבוצע באמצעות כרטיסי אשראי מסוג ויזה, דיינרס או מאסטרקארד, בכפוף לאישור העסקה ע"י חברת האשראי.
  1.  אם חברת האשראי לא תאשר את העסקה, אי ביקיני תשלח הודעה על כך לכתובת הדוא"ל שמסרת באתר, וכרטיס האשראי לא יחויב.
  2. אם חברת האשראי תאשר את העסקה, אי ביקיני תשלח אלייך הודעה כי העסקה הושלמה, וכרטיס האשראי שלך יחויב.

יובהר ויודגש כי משלוח הודעת דואר אלקטרוני בדבר רישום ההזמנה במערכת הממוחשבת של אי ביקיני אינה מהווה ראיה בדבר השלמת הפעולה ואין במשלוח הודעת הדוא"ל כדי לחייב אותה. מובהר כי רישומי מערכת המחשב של אי ביקיני הכוללים רישום ממוחשב ואוטומטי של כל הפעולות באתר מהווים ראיה לכאורה.

  1. המוצרים מגיעים אליך: הזמנות מהמחסן של אי ביקיני יעובדו תוך 7 ימי עסקים מיום הרכישה.

  2. מסים עשויים לחול: עבור שאינם ארה"ב מדינות, הזמנות נשלחות עם חובה ומסים שלא שולמו. אי ביקיני ממליצים לך לבדוק את חוקי המכס של המדינה שלך כדי להבין אילו עמלות נוספות עשויות לחול. עבור ארה"ב, ככל הידוע לנו, הזמנות עד 200 דולר הן פטורות ממכס כאשר הן מיובאות לארה"ב, עם זאת, אי ביקיני ממליצים לך לבדוק את חוקי המכס של המדינה שלך כדי להבין אילו עמלות נוספות עשויות לחול.

מסים ומכסים אינם כלולים במחיר הרכישה הסופי שלך כאשר אי ביקיני שולח אליך, עקב הסכם סחר בינלאומי המכונה DDU (חובות מסירה שלא שולמו).

מאחר וכל המסים ייקבעו על ידי רשות המכס המקומית שלך, איננו יכולים לייעץ את הסכום שתצטרך לשלם, אך תוכלו ליצור קשר ישירות עם DHL להערכה. אתה – ולא אי ביקיני – תהיה אחראי אך ורק לכל חיובי המכס החלים על המשלוח שלך עם הגעתו לארצך. אם תבקש החלפה, תהיה אחראי גם למסים ומכסים על הפריט החלופי.

  1. איך אנחנו שולחים וכמה זה יעלה: כל המשלוחים יבוצעו באמצעות חברת שליחויות חיצונית אשר עובדת עם המותג, ודמי משלוח שטוחים של 30₪ יחולו על כל כיוון. אנא אפשרו עד 7 ימי עסקים עד הגעת המשלוח שלכם. בעוד שאנחנו רוצים להביא את משלוחי אי ביקיני לכל מקום, יכול להיות אזורים שאליהם לא נוכל לשלוח הזמנה. אם אתה נמצא במיקום כזה, אנא צור איתנו קשר ונראה מה נוכל לעשות.

אנחנו לא שולחים לכתובות P.O.

שים לב כי כאשר מדינת המשלוח שלך גובה סכומים נוספים כנגזרת של ערך החבילה, סכומים אלה יישאו על ידך (לדוגמה 20% מערך החבילה באירופה).

זמן האספקה המשוער לעיל מסופק לנו על ידי חברת השליחויות. אי ביקיני לא יהיה אחראי לכל עיכוב במסירה.

  1. אל תשכח לאסוף את ההזמנה שלך: באחריותך לקבל ו/או לאסוף את הזמנתך עם המסירה. 30₪ ינוכו מהסכום הכולל בר-החזר על משלוחים שלא התקבלו או נאספו.

  2. חברת השליחויות תורשה ליצור עמך קשר (לרבות באמצעות שיחת טלפון או שליחת הודעת טקסט) כדי לתאם את הגעת המוצרים או איסוף המוצרים, לפי המקרה.
  3. אי ביקיני לא תישא בכל אחריות במקרה שאספקת המוצרים תימנע או תתעכב ע״י חברת השליחויות.

  4. יצוין כי אספקת המוצרים עשויה לדרוש הצגת תעודת הזהות של הלקוח והצגת אישור ההזמנה, כפי שיינתן ממערכת ההזמנות לביצוע עסקה על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של אי ביקיני. מוסכם כי אי ביקיני ו/או מי מטעמה יהיו רשאים לדרוש כל אמצעי זיהוי נוסף, על פי שיקול דעתם, כתנאי לאספקת המוצרים ללקוח.

כל המכירות הן סופיות: אי ביקיני אינה מציעה ביטולים ו/או החזרים כספיים, וכל הקשור לכך יעשה לפי המפורט להלן.

מוצרים אשר מורכבים מ2 חלקים (ביקיני/סט בגד חוף) ימכרו כפריט אחד ולא ניתן לרכוש חלק אחד בנפרד/להחזיר חלק אחד.

בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע״א 2010, סעיף 6(9) לא ינתן החזר כספי או החזרה על בגדי ים.
אנו באי ביקיני עושות את מירב המאמצים על מנת לספק חווית רכישה וביטחון מקסימלי כאשר את רוכשת באתרינו ולכן מצרפות לך לכל מוצר מדבקה היגיינית ונותנות לך את האפשרות להחליף מידה בלבד בתוך 5 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר כל עוד המוצר לא היה בשימוש, המוצר נושא את התווית המקורית של המותג והמדבקה ההיגיינית לא הוסרה. כשכל התנאים הנ"ל מתקיימים יש צורך באישור בעלי המותג שהמוצר אכן תקין וניתן להחלפה. בעלי המותג רשאים שלא לאפשר החלפה מהסיבות הבאות – המוצר אינו הגיע לחנות בתוך 5 ימי עסקים מרגע קבלתו/ המוצר אינו נושא את התווית המקורית ו/או המדבקה ההיגיינית/ המוצר אינו הגיע כמו שנשלח או כל סיבה אחרת שלא תאפשר את מכירת המוצר ללקוח אחר.

אפשרויות החלפה – *כל הוצאות המשלוחים כרוכות בתשלום הלקוח*
(1) בהגעה לחנות הדגל של המותג הנמצאת בקצרין 5 ראשל"צ – הגעה בתיאום מראש 0523672226
(2) שימוש בשירות המשלוחים של החברה שעובדת עם המותג בעלות של 30₪ לכל כיוון.
(3) מסירה בכל דרך אחרת שתגיע לחנות הדגל שבקצרין 5 ראשל"צ בלבד ולידיי בעלי המותג.
אין אפשרות החזרה והחלפה בדואר רשום.

כל הרשום בסעיף זה מתייחס גם לבגדי חוף ומוצרים נלווים למעט אפשרות ההחזרה. בגדי חוף ניתנים להחזרה בתוך 5 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר כל עוד המוצר לא היה בשימוש והמוצר נושא את התווית המקורית של המותג. כשכל התנאים הנ"ל מתקיימים יש צורך באישור בעלי המותג שהמוצר אכן תקין וניתן להחזרה. בעלי המותג רשאים שלא לאפשר החזרה מהסיבות הבאות – המוצר אינו הגיע לחנות בתוך 5 ימי עסקים מרגע קבלתו/ המוצר אינו נושא את התווית המקורית/ המוצר אינו הגיע כמו שנשלח או כל סיבה אחרת שלא תאפשר את מכירת המוצר ללקוח אחר.
החזר כספי ינתן עד 10 ימי עסקים בניקוי דמי ביטול אריזה ומשלוח(הלוך) 50₪ במידה והמוצר נאסף מהסטודיו דמי הביטול יהיו 25₪. למחיר זה עלול להיווסף דמי משלח(חזור) 30₪.

  1. שים לב להוראות השימוש: השימוש במוצר צריך להיות בהתאם להוראות היצרן כפי שהן מופיעות על התווית המצורפת למוצר ו/או על אריזתו. הצרכן יהיה אחראי באופן בלעדי לשימוש ולטיפול במוצר בעצמה (לרבות הוראות כביסה), אלא אם צוין אחרת על אריזת המוצר או בהוראות היצרן. לרוב על מוצרינו יצויין לכבס ביד בלבד. אין להכניס את המוצרים שלנו למכונת כביסה או מייבש.

  2. טעויות עלולות להתרחש: אי ביקיני ינקוט בכל האמצעים הסבירים כדי להבטיח שהמידע המופיע באתר נכון, אולם טעויות או טעויות עשויות להתבצע, ואלה יתוקנו בהקדם האפשרי. אם אתה נתקל בשגיאה כזו, אנא הודיע לנו. המחיר הנקוב באתר הוא המחיר הקובע.

אם ביצעת הזמנה, ובהודעת האישור מצוין מחיר שונה מהמחיר הנקוב באתר, אי ביקיני ייצור עמך קשר לפני שליחת ההזמנה, ותוודא כי אתה מוכן לשלם את המחיר הנכון כאמור באתר. אם המחיר הכלול בהודעת האישור נמוך מהמחיר באתר, תוכל לרכוש את המוצר הרלוונטי במחיר באתר, או לבטל את ההזמנה. כל עוד תבחר לבטל את ההזמנה, לא תחויב בדמי ביטול, ותקבל זיכוי מלא על הסכום ששולם על ידיך (במידה ששולם) עבור המוצר. ככל שהמחיר באתר נמוך מהמחיר המוזכר בהודעת האישור, תחויב במחיר הנמוך יותר. מעבר לכך, אי ביקיני לא תישא באחריות לאי דיוקים ו/או טעויות ו/או טעויות באתר.

  1. במקרים מסוימים, מוצר המופיע באתר עשוי להצטייד במלאי בסמוך למועד הרכישה באתר, אך מבלי שהאתר יתעדכן כדין. במקרה זה, אי ביקיני יצור איתך קשר וייתן לך את האפשרות לרכוש מוצר חלופי שווה ערך. אם אינכם מעוניינים בכך, ההזמנה תבוטל, תקבלו את מלוא סכום ההזמנה ולא תחויבו בדמי ביטול.

  2. שירות לקוחות: לקבלת מידע ובירורים אודות האתר ואלה הנוגעים להזמנת ורכישת מוצרים באתר, ניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות באי ביקיני באמצעות מייל- ebikiniswimwear@gmail.com. בעת בירור, אנא שימו לב למספר ההזמנה שלכם, אם רלוונטי. אנא הרשו לנו 3 ימי עסקים לחזור אליך.

  3. הגבלת אחריות: על אף כל האמור בכל דין או הסכם, ביחס לרכישת מוצרים באתר או לשימוש בהם, מובהר כי אי ביקיני תהיה אחראית לנזקים ישירים בלבד, ולא תהיה אחראית לכל נזק עקיף, תוצאתי, מיוחד או עונשי שייגרם לך או לצד שלישי כלשהו (לרבות אובדן הכנסה, אובדן נתונים, עלויות שנגרמו ברכישת מוצר חלופי, אובדן רווח וכו'). הגבלת אחריות זו תחול בגין כל טענה מכל סוג שהוא. מגבלת האחריות של אי ביקיני לפיצוי בגין נזקים ישירים (למעט פגיעה גופנית) לא תעלה על הסכום המצטבר ששולם בפועל לאי ביקיני עבור הצו הקובע את עילת התביעה.

  4. המחויבות שלך: בעת השימוש באתר, אתה מצהיר, מתחייב ומתחייב להימנע מביצוע כל אחת מהפעולות הבאות, במישרין או בעקיפין:
    1. כל פעולה המטילה נטל כבד באופן בלתי סביר או לא פרופורציונלי על האתר ו/או על התשתית הכרוכה בו;
    2. כל שימוש באתר למטרה בלתי חוקית (לרבות, מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, ביצוע הזמנות סרק ו/או רכישות שמטרתן הונאה), אשר יפריעו, ישבשו, ישנו, ישמידו, יפגעו, יגבילו, יחבלו או ישפיעו בכל דרך אחרת על פעולתו התקינה של האתר בכל דרך שהיא, לרבות מבלי לגרוע מהכלליות הנ"ל, שתילת וירוסים, תולעים, סוסים טרויאניים, תוכנות ריגול, תוכנות זדוניות או כל אמצעי או טכנולוגיה אחרת שהורסת או משבשת בדרך אחרת. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, אין לעשות כל שימוש, לא ניתן לנקוט כל פעולה, ולא תיגרם כל הפרעה, תוך הפרה של חוק המחשבים, התס"ה-1995-1995;
    3. זיוף או התחזות לאדם אחר, שאינו משתמש. בהקשר זה יצוין כי מסירת מידע כוזב עלולה להוות עבירה פלילית;
    4. מסירת חומר או מידע הנוגע לקטינים ולזיהוי, פרטיהם האישיים או כתובתם ודרכי יצירתם עמם קשר;
    5. פרסום כל תוכן המפר או פוגע בזכויות הקניין הרוחני של אחר, לרבות זכויות יוצרים, זכויות מוסריות או סימנים מסחריים, או כל חומר אחר שעשוי להוות או לעודד הפרה של כל חוק בכל דרך שהיא;
    6. שימוש באתר (לרבות התכנים והמוצרים המוצגים בו) לצורך ביצוע מעשה או פעולה האסורים על פי כל דין.
    7. מבלי לגרוע מכל סעד אחר שניתן לאי ביקיני בהתאם לתנאים או על פי כל דין, רשאית אי ביקיני, על פי שיקול דעתה הבלעדי, למנוע מכל משתמש לגשת לאתר, ובמסגרת זו לבטל הזמנה אם וכאשר בוצעה על ידי משתמש אשר: (א) ביצעה או ניסתה לבצע כל פעולה באתר המנוגדת לכל דין או בניגוד להוראות תנאים אלה; או (ב) המופיע באתר (לרבות בעת ביצוע עסקת רכישה ואילך) מידע שגוי ו/או שקרי ו/או חלקי ו/או לא מדויק; או (ג) ביצע מעשה או מחדל העלולים לפגוע ברוז ו/או מי מטעמה (לרבות פגיעה במוניטין של אי ביקיני ו/או בפעילות האתר ו/או פגיעה בצד שלישי כלשהו); או (ד) ביצע רכישה בניגוד לסעיף 4 לעיל. מובהר כי מניעה, איסור או הגבלה של שימושיות באתר המבוצע על ידי אי ביקיני לא תטיל על אי ביקיני כל אחריות או חבות כלשהי או תחרוג מחובת המשתמש לפעול בכל עת בהתאם לתנאים אלה.

  5. זכויות הקניין הרוחני שלנו, או אלה של החברות איתן אנו עובדים, שמורות: למעט פרטי המשתמש, כל זכויות הקניין הרוחני מכל סוג שהוא ביחס לאתר ולתכניו שייכות לאי ביקיני או לצדדים שלישיים שנתנו לאי ביקיני זכות להשתמש בקניין הרוחני שלהם.

התוכן באתר עשוי להיות מוגן תחת זכויות יוצרים, סימן מסחרי, פטנט או מכשירי קניין רוחני אחרים, וכל זכות מוגבלת להשתמש בו המוענקת לך, ככל שיינתן, ייעשה באישור מפורש מראש ובכתב של אי ביקיני או של אותם צדדים שלישיים שבבעלותם הזכויות בו.

אי ביקיני אינה מעניקה לך הרשאה לעשות כל שימוש בתוכן בכל דרך אחרת לכל מטרה שהיא, מסחרית או לא מסחרית, למעט לצורך קבלת מידע על המוצרים הממותגים וביצוע רכישה מאי ביקיני.

  1. ללא חבות והגבלת אחריות: האתר נועד לספק מידע על המוצרים הממותגים, ולהציעם למכירה. המידע המוצג באתר אינו עצה או חוות דעת של אי ביקיני או של מי מטעמה לגבי אופי או איכות המוצרים הממותגים או המלצה לרכישת מוצר ממותג. אין להסתמך על כל תוכן באתר לצורך קבלת החלטות כלשהן, והמשתמש יהיה אחראי באופן בלעדי ובלעדי לכל הסתמכות או החלטה כאמור לפעול על בסיס התכנים המופיעים באתר.

תכני האתר (לרבות כל המידע הנוגע למוצרים) מוצגים כפי שהם (כמות שהם), ללא כל התחייבות, ייצוג או אחריות מכל סוג שהוא. הצגת התכנים באתר אינה מהווה ייצוג ו/או חובה של אי ביקיני ו/או מי מטעמה לגבי התאמתם לצרכי המשתמש, למטרה מסוימת, או לתכנים עדכניים ו/או לנכונותו ו/או להיעדר הפרת זכויות יוצרים, ואי ביקיני אינה אחראית לדיוק, אמינות ושלמות הנתונים, היעדר שגיאות בתוכן באתר, השפעתו על המחשבים בהם משתמשים, או שהגישה לאתר או לפעילותו תהיה רציפה, זמינה או נטולת שגיאות ולא תופרע.

על אף הוראות כל דין או הסכם (למעט ביחס לרכישת מוצרים – בגינם יחולו ההוראות הנ"ל), בשום מקרה אי ביקיני ו/או בעלי מניותיה ו/או עובדיה ו/או מנהלים ו/או מי מטעמם ו/או בכל צד שלישי אחר המוזכר באתר, להיות אחראים לכל נזק (לרבות, בין היתר, נזקים ישירים, עקיפים, עונשיים, מיוחדים או תוצאתיים, לרבות נזקים הנובעים מאובדן רווחים, אובדן הכנסות, אובדן נתונים, אובדן מסמכים, שחזור תיקים, שיבוש עסקים, פגיעה במוניטין וכיו"ב) בקשר ו/או כתוצאה מכניסה לאתר, שימוש בו, חוסר יכולת לגשת ו/או להשתמש באתר או בתוצאות השימוש באתר או גישה לקישורים ו/או תכנים הכלולים באתר (לרבות תכנים בקשר עם שירותי צד ג') ו/או כתוצאה מחשיפה לנזקי מחשב (לרבות וירוסים) במהלך השימוש באתר ו/או הסתמכות על התכנים הכלולים באתר ו/או כל חלק ממנו ו/או עקב פגיעה בזכויות הקניין, זכויות יוצרים, סימני מסחר ושמות מסחריים, סודות מסחריים, פטנטים ועיצובים, בין אם מוגנים או לא ו/או עקב פגיעה בפרטיות, לרבות במקרה שרוזה כבר קיבל מידע על האפשרות להתרחשותם של נזקים אלה, לא משנה מה הגורם לפעולה או הגורם לנזק, בין אם חוזי, נזיקי או אחר. בכל מקרה, על אף האמור בכל דין או הסכם (למעט ביחס לרכישת מוצרים – בגינו יחול הנ"ל), הסעד היחיד שניתן לך הוא להפסיק את השימוש באתר.

  1. 18 ומעלה: האתר מיועד למבוגרים (מעל 18) המתגוררים מחוץ לשטחים הריבוניים של מדינת ישראל, ואינו מיועד לקטינים. אם אתה קטין – כלומר מתחת לגיל 18 – אנא ודא שקיבלת אישור מהאפוטרופוס החוקי שלך לעשות שימוש באתר. בדרך כלל, האפוטרופוסים שלך הם ההורים שלך, אבל לא תמיד.

  2. אנו רשאים לבצע שינויים באתר: אי ביקיני רשאית, מעת לעת, להסיר תכנים (לרבות מוצרים המוצעים באתר) ו/או קישורים מהאתר על פי שיקול דעתה הבלעדי, וכן לסגור את האתר ו/או להפסיק את פעילותו ו/או לשנות את מבנהו, מראהו ותכניו המוצגים בו לרבות תנאים אלה, כל זאת ללא צורך בהודעתו ומבלי כל אחריות המוטלת על אי ביקיני כתוצאה מכך. שינוי כזה ייכנס לתוקף מיום פרסומו (ניתן לראות את מועד העדכון האחרון של תנאים אלה לעיל), ולא תהיה לך כל טענה או דרישה נגד אי ביקיני בעניין זה. באופן כללי, במקרה של סתירה בין הוראות תנאים אלה לבין מידע המתקבל ממקור אחר, יגברו הוראות תנאים אלה. עם זאת, הודעות ו/או תנאים משפטיים ספציפיים הכלולים בדפים מסוימים באתר, ככל שהם קיימים, עשויים לעקוף תנאים מסוימים הכלולים בתנאים אלה.

  3. תנאים אלה גוברים על כל התנאים הקודמים: תנאים אלה גוברים על כל התנאים הקודמים, ומהווים את ההסכם המלא בינך לבין אי ביקיני בקשר עם האתר והשימוש בו. תנאים אלה גם מחליפים ומבטלים כל תקשורת או הצעה קודמת שהוצעה לך על ידי אי ביקיני, ככל שהיא נעשתה.

  4. אנו עשויים לכלול קישורים באתר, אך איננו אחראים לאתרים שאליהם הם מובילים: האתר עשוי לכלול קישורים או הפניות לאתרי צד שלישי, בין אם לצמיתות ובין אם באופן זמני. עצם הצגת קישור או הפניה כאמור אינה מהווה התחייבות כי הם יפעלו כראוי או שהאתר שאליו הם מובילים יפעל, וכל לחיצה על קישור או הפניה כאמור (ויציאה מהאתר כתוצאה מכך) לא תהיה באחריות אי ביקיני.

  5. אם קיים סעיף בתנאים אלה שאינו תקף או בלתי ניתן לאכיפה, אתה מסכים כי הוא יוחלף: אם ייקבע כי חלק כלשהו מתנאים אלה אינו תקף או שאינו ניתן לאכיפה על פי חוק, לרבות אך לא רק, הגבלת סעיפי האחריות שהוזכרו לעיל, אזי הסעיפים שבוטלו או נחשבים כבלתי ניתנים לאכיפה ייחשבו כמי שהוחלפו בסעיפים תקפים וניתנים לאכיפה ואשר תוכנם תואם במידה הגדולה ביותר לכוונת הסעיפים המקוריים, וכל הסעיפים האחרים של תנאים אלה יישארו בתוקף.

  6. אנא צייתו לתנאים אלה: אתם מתחייבים לשפות ולהחזיק את אי ביקיני, עובדיה ונציגיה, מיד עם הדרישה הראשונה, בגין כל נזק, הפסד, אובדן רווח, תשלום או הוצאה שנגרמו על ידי כל אחד מהם, כולל שכר טרחת עורך דין והוצאות משפטיות, שנגרמו עקב כל הפרה של תנאים אלה.

  7. החוקים היחידים המסדירים תנאים אלה הם אלה של מדינת ישראל, וההסכמות בינינו הן בתל אביב-יפו– החוקים המסדירים באופן בלעדי ובלעדי תנאים אלה ואתר האינטרנט הם חוקי מדינת ישראל, ללא החלת הוראות ניגוד עניינים, והתנאים יתפרשו בהתאם. הפורום הבלעדי לכל הנושאים הקשורים לתנאים אלה או לאתר הוא בתי המשפט של תל אביב-יפו.

אנו אתר ישראלי– אי ביקיני מנהלת את האתר ממשרדיה בישראל, ואינה מייצגת כי תכני האתר מתאימים או זמינים לשימוש מחוץ לגבולות ישראל. השימוש באתר אסור ממדינות שאינן מעניקות תוקף לתנאים אלה, לרבות אך לא רק למדינות שבהן התוכן שנמצא באתר אינו חוקי. אם תבחרו לדפדף לאתר מחוץ לישראל, תעשו זאת מיוזמתכם ואחריותכם, ותשאו באחריות לציית לחוקים המקומיים במקום גלישה כזה.